środa, 2 stycznia 2013

Podsumowanie akcji "zimowe śniadanie"

Przede wszystkim chciałam bardzo wszystkim podziękować za udział w akcji. Nie spodziewałam się aż tak dużego zainteresowania, co bardzo mnie cieszy ;) Udostępniliście wiele ciekawych przepisów i z chęcią z niektórych skorzystam. Mam nadzieję, że równie chętnie będziecie brali udział w kolejnych akcjach :) 

Al's kitchen
Ania gotuje
Ashtray's breakfast
Blog rodzinny
Buszująca w kuchni
Czerwień i błękit
Deep in the kitchen
Dietetyczne fanaberie
Do brzuszka
Dusiowa kuchnia
Eat ticket
Emcia Pichci
ETERNO od kuchni
Fantazje Luny
Food and girls
Fun & Taste
Gary i Ja
Gotowanie i testowanie
Happiness is homemade
I love cooking
Inspire yourself
Jaśmina w kuchni
Jemy w domu
Just Try Eat
Karolina w kuchni
Kawa z pianką
Keep calm and cook on
Kochanie przez gotowanie
Kryzysowa Pani Domu
Kucharenka
Kuchnia Izy
Kuchnia w wersji light
Kulinarna pasja
Kulinarne inspiracje
Kulinarne zmagania Fate
Lena Gotuje
Little me at breakfast
Madame Edith
Magiczny kociołek
Matka, żona i kucharka
Mi smakuje
Mlekoholia
Moja kuchnia malutka i reszta domu
Moje Śniadanie
Na talerzu
Noga w kuchni
Ola mała gotuje
Oszczędzanie, gotowanie
Piekielna Kuchnia Anety
Pietrzowy świat
Planeta smaku
Pora coś zjeść
Poranek na słodko
Przepisy i porady kulinarne
QuchniaWege
Relish it
Nie-ład malutki
Searching for happiness
Smacznie i kolorowo
Smakuję życie
Stoliczku nakryj się
Taka babska próba
Tysia gotuje
W kuchni Zouuzy
Wegan Nerd
White Pepper
Wśród kuchennych marzeń
Zafascynowana gotowaniem
Zdrowa kuchnia Sowy
Zdrowe gotowanie
Zdrowsza Kuchnia
Żyć trochę bardziej

7 komentarzy:

  1. Śniadań tyle, że na pewno w zimę nie zdążę wypróbować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tylko brakuje mojego wpisu - proszę zerknij i sprawdź raz jeszcze listę bo dostałam zawiadomienie z automatu z durszlaku a tutaj nie ma wymienionego mojego blogu:( oneginetatopa.blogspot.com czekam na info kiedy to poprawisz:) pozdrawiam serdecznie
    Dota

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej takich akcji poproszę :) uwielbiam śniadania!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale duuuużo zimowych sniadanek w jednym miejscu :) Szkoda tylko, że zimy ni ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. do następnego sylwestra wystarczy pomysłów na śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i mojego brak;(

    OdpowiedzUsuń